پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نگاهی به هفته نهم لیگ برتر فوتسال| فرار از پیروزی!

  • کد خبر: ۸۷۷۳۲
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
نگاهی به هفته نهم لیگ برتر فوتسال| فرار از پیروزی!
چیپس‌کامل و فرش‌آرا در هفته نهم لیگ برتر فوتسال، بازی برده را با تساوی و باخت عوض کردند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشورمان درحالی پنجشنبه و جمعه هفته‌گذشته برگزار شد که هر دو نماینده استانمان فرصت پیروزی را از دست دادند. در مشهد تیم چیپس کامل درحالی‌که از حریف قدرتمند خود مقاومت البرز ۵‌بر‌۴ پیش بود، در دقایق پایانی گل تساوی را خورد تا امتیاز کامل این دیدار سخت و دشوار را کسب نکند.

هزارکیلومتر آن‌سوتر‌در شهرساوه، فرش‌آرا نیز شرایطی شبیه به دیگر‌تیم مشهدی داشت و در‌حالی‌که می‌توانست سن‌ایچِ حالا صدرنشین‌شده لیگ را در خانه خودش شکست بدهد، اندوخته ارزشمند خود در نیمه اول را در نیمه دوم بر باد داد تا دست‌خالی به خانه برگردد.

شاگردان مجید مرتضایی در نیمه نخست این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ از میزبان خود پیش افتادند؛ اما در ادامه بازی ۳ گل از ساوه‌ای‌ها خوردند تا به‌جای شگفتی‌ساز هفته، ناکام بزرگ هفته شوند. با نتایجی که دیروز به دست آمد، تیم‌های فرش‌آرا و چیپس‌کامل، هر دو، یازده‌امتیازی شدند و به‌ترتیب در جایگاه ششم و هفتم قرار گرفتند. این‌همه در‌حالی است که چیپس‌کامل یک بازی کمتر انجام داده است و با حکم فدراسیون باید بازی این تیم با راگای تهران که در هفته اول مسابقات انجام نشد، برگزار شود.

برد‌هایی که از دست رفت

چیپس‌کامل و فرش‌آرا می‌توانستند شگفتی‌سازان این هفته باشند. مقاومت البرز و سن‌ایچ آن‌چنان تیم‌های بزرگی نیستند که نتیجه‌گرفتن نمایندگان استانمان دربرابر آن‌ها شگفتی باشد، اما در‌هر‌حال به جبر جدول این ۲ تیم متوسط حالا جزو بالا‌نشینان جدول هستند و مدعی قهرمانی و برای همین، امتیاز‌گرفتن از آن‌ها یک اتفاق خوب برای تیم‌های مشهدی شده است! در مشهد، چیپس که تیمی تازه‌وارد در لیگ برتر است و از فرش‌آرا بومی‌تر و مشهدی‌تر، چیزی نمانده بود که مقاومت را در مشهد مغلوب کند؛ اما در ثانیه‌های پایانی بازی، کرجی‌ها گل تساوی را زدند. باز‌ی در نیمه اول ۴‌بر‌۲ به سود چیپس تمام شد، اما در نیمه دوم این کرجی‌ها بودند که با زدن ۲ گل به بازی برگشتند.

در ۵‌دقیقه آخر بازی چیپس که طبق عادت رو به بازی پنج‌نفره آورد، موفق شد یک گل دیگر هم بزند؛ اما اصرار به همین فرم بازی به‌نوعی موجب شد آن‌ها گل مساوی را هم بخورند! در یک‌دقیقه آخر بازی چیپس با‌وجود پیشی‌گرفتن از حریف همچنان در زمان مالکیت توپ پنج‌نفره بازی کرد و قصد داشت با حفظ مالکیت توپ زمان بازی را هم بخرد، اما در این کار ناموفق بود و در نتیجه یک غفلت، هم توپ را ازدست داد و هم برتری خود را. اتفاقی که تقریبا در ساوه هم افتاد و فرش‌آرا با‌وجود شروع خوب، در پایان اسیر کامبک حریف شد. شاگردان مجید مرتضایی در نیمه اول ۳ گل زدند و با نتیجه ۳‌بر‌۱ به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم ورق کامل برگشت و میزبان در این نیمه ۳‌بر ۰ برنده شد تا با پیروزی در این بازی مهم ۲۴‌امتیازی شود و به صدر جدول برود.

مشهدی‌ها در نیمه دوم جدول

در پایان هفته نهم لیگ برتر جدول مسابقات تقریبا سه‌تکه شده و تیم‌های مشهد در بخش دوم جدول جزو بالا‌نشینان هستند. هم‌اکنون سن‌ایچ ۲۴‌امتیاز دارد و تیم‌های گیتی‌پسند و مس‌سونگون که دیروز با هم در تبریز مساوی کردند، به ترتیب ۲۲‌و‌۲۰‌امتیاز دارند. مقاومت البرز با یک‌امتیازی که در مشهد گرفت، مثل مس بیست‌امتیازی است و کراپ الوند، تیم پنجم جدول، هجده‌امتیازی است.

بعد از کراپ با فاصله زیاد هفت‌امتیازی! فرش‌آرا و چیپس در‌حالی یازده‌امتیازی هستند که تیم‌های زندی‌بتن کلاردشت با ۱۰‌امتیاز و سپاهان و فردوس قم با ۹‌امتیاز جایگاه آن‌ها را به‌شدت تهدید می‌کنند. در بخش سوم جدول لیگ، تیم‌های شش‌امتیازی راگا، حفاری و فولاد زرند به چشم می‌خورند که البته پتانسیل رسیدن به تیم‌های بالاتر را دارند. با نتایج این هفته، حفره تیم‌های مشهدی با تیم‌های بالانشین بیشتر شد؛ اما تیم‌های پایین‌جدول در حال نزدیک‌کردن خود به چیپس و فرش‌آرا هستند که این نمی‌تواند اتفاق خوبی باشد.

شهرآورد مشهدی‌ها، این هفته

در هفته دهم لیگ برتر فوتسال، اولین شهرآورد مشهدی‌ها برگزار می‌شود و ۲ تیم فرش‌آرا و چیپس‌کامل در سالن بهشتی به‌مصاف هم می‌روند. بعد از گذر چند سال از ۲ فصلی که فردوسی مشهد در لیگ برتر حضور داشت و ۴ شهرآورد مشهدی داشتیم، امسال بار دیگر ۲ تیم شهرمان در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی به‌مصاف هم می‌روند که بی‌تردید جذابیت‌های زیادی خواهد داشت، به ویژه اینکه ۲ تیم شانه‌به‌شانه هم در جدول مسابقات پیش می‌روند. این مسابقه قرار است چهارشنبه این هفته برگزار شود.

فرار از پیروزی!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->